Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
Rozsvícení vánočního stromečku a zpívání koled
14 15 16
MARIÁŠOVÝ TURNAJ
17
18 19 20 21 22
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ
23
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ
24
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ
25
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ
26
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ
27
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ
28
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ
29
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ
30
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ
31
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí  9.00 - 13.00   17.00 - 19.00
    úterý 9.00 - 13.00  
    středa 9.00 - 13.00 17.00 - 19.00
    čtvrtek  9.00 - 13.00  
    pátek ZAVŘENO  
  2. Telefonické podání: 581 616 280 Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  3. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@milenov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Milenov 120, 753 61 Hranice 4.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě úředních dnech a hodinách:

pondělí  9.00 - 13.00   17.00 - 19.00
úterý 9.00 - 13.00  
středa 9.00 - 13.00 17.00 - 19.00
čtvrtek  9.00 - 13.00  
pátek ZAVŘENO  

Telefonické podání: 581 616 280
Poštou na adresu Obecní úřad, Milenov 120,753 61 Hranice 4
Elektronicky na e-mail: obec@milenov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 4zmbm4k
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 100 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 2,50 Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie) 15 Kč
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře